FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie oCounterStrike 1.6 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 
 
White Christmas

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum oCounterStrike 1.6 Strona G│ˇwna -> Poradniki

Juukla
Mega User



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/8
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 15:12, 10 Kwi 2014    Temat postu: White Christmas
 
bola┼éo najbardziej przy jedynkach je┼Ťli chodzi o usuwanie kamienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdzie nie mog─Ö znalezc informacji, jakie przedmioty nalezy zdac, by dostac sie na architekture.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najwa┼╝niejsze, ┼╝e serduszko bije.
[link widoczny dla zalogowanych]
POZDRAWIAM
[link widoczny dla zalogowanych]
jua tez mam takie jakie┼Ť kr─Öcone czy falowane.
A TO CO WYPISUJECIE PRZYPOMINA ZBIOROWA HISTERIE.

Powi─Ökszanie piersi dzi─Öki hormonom daje pewne efekty. [link widoczny dla zalogowanych] wydaje mi si─Ö, ze bierznia jest na ka┼╝dej si┼éowni i trener te┼╝ jest na ka┼╝dej A cena to juz zale┼╝y gdzie trzeba zerkn─ů─ç na strony tam podaja cenniki.
3 x dziennie herbatka spalanie przed operacja mialam leki ani jezdzic autem ani sama nie moglam wyjsc na dwor dzieki bogu za dzieci ! Mi zawsze bylo ciezko schudnac. Ta pani, ktora watpi w to, ze mozna wygladac o 15 lat mlodziej chyba nie grzeszy zbytnia inteligencja. ale sa takie szarawe bardziej nie czarne grube jejku wydam tyle szmalu a moze efektow nie bedzie to mnie przestraszyla┼Ť buuu [link widoczny dla zalogowanych]
Wynies z domu, ale NIE ZABIJAJ! [link widoczny dla zalogowanych] Oktavko, je┼Ťli wyl─ůdujemy w klinice w tym samym czasie, to znajd─Ö Ci─Ö po tej koszulce Ja te┼╝ patrzy┼éam na r├│zow─ů, by┼éa ┼Ťliczna i wcale nie landrynkowata, ale ┼╝e rodz─Ö m─Ö┼╝czyzn─Ö (ha ha) to zakupi┼éam b┼é─Ökitn─ů. Czy kto┼Ť mo┼╝e mi doradzi─ç co moge zrobi─ç? zobaczy┼éam ich dopiero wczoraj rano mam 26 lat nied┼éugo chcia┼éam zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝─Ö (rok, 2 g├│ra) a to co tu przeczyta┼éam to mnie przestraszy┼éo na maxa. ja nie mia┼éam cewnika hehe wi─Öc nie ma si─Ö czego obawia─ç operacje mia┼éam19.12 a ju┼╝ 22.12 wysz┼éam do domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam takie pytanie co do tej odzywki, czy ona suszy wlosy, bo widze ze nie zawiera alkoholu ale wole sie upewnic u osoby ktora go stosuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja to robie tak ale mi nie wychodzi:
5875659 lub prosze o kontakt inne dziewczyny ktore mialy robione piersi u tego doktora

blizna - keloid - przestała byc czerwona i wypukła.
[link widoczny dla zalogowanych]
A operacj─Ö mia┼éam 100 km od domu, te┼╝ nie by┼éo przy mnie bliskiej osoby, ale nie jest to nawet konieczne - we┼║ tylko ze sob─ů wod─Ö niegazowan─ů, aby┼Ť j─ů zawsze mia┼éa pod r─Ök─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw miał być to York 720/ ale ta cena/ Nie chciałam tez kupować byle czego/ które zacznie skrzypieć , psuć się co chwila.
gdzie tu w pobli┼╝u placu grunwaldzkiego znale┼║─ç darmowego ginekologa?
Mocne wi─Özi zostawi┼éam w Polsce i bardzo mi ich brakuje W sensie towarzyskim jest cienko, mieszkam w malutkiej miejscowo┼Ťci, wi─Öc wiesz jak to jest.
Szkoda Oktavko że wyszło Ci tak późno z tym terminem, więc pewnie nie będziemy miały okazji się poznać
w pierwszym cyklu -ci─ů┼╝a !!!
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiedzialam ze moje zycie jest chore, ale dziekuje Wam ze otworzylyscie mi oczy. [link widoczny dla zalogowanych] teraz zawzi─Ö┼éam si─Ö wyj─ůtkowo i sko┼äczy┼éam - 42 dni za mn─ů !
Dzia┼éa na mnie Hurra!!! By┼éam tam z kole┼╝ank─ů (te┼╝ proste w┼ésy ) i ┼Ťwietnie dobra┼é jej fryzure, teraz nigdzie indziej nie chodzi. pozdrawiam Ja ju┼╝ od rana z Kubusiem w domku. Dziewczyny przyznaje racje ze zycie z rozwodnikiem jest ciezkie,nawet jesli malzenstwo trwalo pol roku-tak to wygladalo w naszym przypadku. [link widoczny dla zalogowanych]
heh czego nie robi si─Ö dla wygladu!! Kwa┼Ťniewska jest przygrubawa, chyba, ┼╝e wszystko si─Ö u niej tak szkaradnie roz┼éo┼╝y┼éo. Witam wszystkich gor─ůco Nie sztuk─ů jest zrobienie wielu bada┼ä ale od bada┼ä nikt nie poczuje si─Ö lepiej.Mia┼éam to ju┼╝ kiedy┼Ť bra┼éam magnez ale nie wiem po czym przes┼éo.Teraz mam to zn├│w i napisz─Ö co pomog┼éo jak zauwa┼╝─Ö popraw─Ö.Pozdrawiam czasem mysle, ┼╝e niekt├│rzy ludzie w naszej Polsce powinni sie leczyc na chamstwo i zawisc do Maddi. Suoer strzy┼╝enie!
monaco
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dopiero tez teraz zwrocilam uwage na numer telefonu, ktory mi Pan podal.

- cz─Östo zawodz─Ö przyjaci├│┼é, zmieniaj─ůc plany (bo co bym nie zaplanowa┼éa, zawsze okazuje si─Ö ┼╝e musz─Ö ucie─ç do toalety)
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha musz─Ö nadmieni─ç ┼╝e przed wyj┼Ťciem wesz┼éam na wag─Ö i pokaza┼éa 2 kilo mniej ( dzisiaj 3 dzie┼ä). dobry biustonosz tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po to zosta┼éo stworzone to forum, ┼╝eby mo┼╝na by┼éo plotkowa─ç i zajmowa─ç si─Ö ┼╝yciem gwiazd, ja nie mam nic do tego jak kto┼Ť ma zdanie inne od mojego.

i koniecznie chciałam chodzic na biezni.. [link widoczny dla zalogowanych] Moze głupio to zabrzmi ale ciesze się ze nie jestem sama z tym problemem.
Powodzenia mimo wszytsko to ja tak z pytaniem z innej beczki. Pierwszy raz zdarzy┼éo mi si─Ö, ┼╝eby fryzjerka WYSZYDZI┼üA m├│j pomys┼é, nas┼éucha┼éam si─Ö k─ů┼Ťliwych uwag, zap┼éaci┼éam sporo, w┼éosy zosta┼éy u┼éo┼╝one tak, ┼╝e dopiero po powrocie do domu zobaczy┼éam, ┼╝e pasemka przypominaj─ů przej┼Ťcie dla pieszych. Szczup┼éa blondynka o nieprzeci─Ötnych zdolno┼Ťciach fryzjerskich ? Poznalismy j─ů jako m─Özatke i nikt nie pos┼éuguje si─Ö jej panie┼äskiem. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja po wielu stazach, kursach doksztalcajacych itp w koncu tez dostalam dobra prace do tego wymagajacej bardzo samodzielnosci z mojej strony. heh mam dok┼éadnie ten sam problem nie znosze mojego big biustu tez robilam juz wszystko chudlam stosowalam roznego rodzaju kremy aerobik itd itp a efektow jak nie bylo tak nie ma tak wiec ┼éacze sie z toba w bolu;p Czuje sie ┼Ťwietnie p├│ki co i mam nadziej─Ö, ze tak zostanie Postaram si─Ö te┼╝ jeszcze dzi┼Ť zajrze─ç, ale nie wiem jak z tym b─Ödzie, bo niebawem m├│j mi┼éy wraca i pewnie b─Ödzie okupowa┼é kompa A ja gorzej niz Hamlet nie wiem co lepsze..... Widocznie ta dieta po prostu nie jest dla wszystkich. Dokladnie sie to nazywa badanie na nosicielstwo pa┼éeczek schorzen jelitowych.
Byłam kilka razy w AK.KK na Grabarskiej, nieźle ale to nie to samo co p.Monika.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I tabletek te┼╝ nie wypisuje, ze wzgl─Ödu na koncerny
jego rodzina tez nie wierzaca nawet starzy rodzice...

Chodakowsk─ů skalpel, ale moje kolana odmawiaj─ů mi pos┼éusze┼ästwa
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak biegam, to boj─Ö si─Ö, ┼╝e z─Öby sobie powybijam. czy mial ktos moze powiekszane usta??ile taka operacja kosztuje i czy jest tp wogole zabieg czy opreacja??ja slyszalam ze mozna powiekszyc usta poprzez wstrzykiwanie jakiegos plynu i ze jest to tylko krotki zabieg....wiecie moze cos na ten temat?na czym pooega powiekszanie ust ....?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz ju┼╝ dawno jestem po kuracji i gdy sko┼äczy┼éam to brac to wszystko mi sie ustatkowa┼éo ale do czasu poniewa┼╝ po 2 miesiacach posz┼éam do kontroli i okaza┼éo si─Ö ze zaczyna mi to wraca─ç ;/ wi─Öc kr├│tko m├│wi─ůc te tabletki dopochwowe s─ů beznadziejne tzn tylko na jak─ůs chwile a po czasie i tak to wraca wi─Öc radze wam sie co jakich czas kontrolowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy kto┼Ť ma jakie┼Ť informacje o nowym salonie na Karolkowej 50?

Najgorsze jest to ze czesto spotyka┼éam sie z 15 osobow─ů grupa na zaj─Öciach wiec jak to m├│wi─ů gdzie kucharek szesc tam nie ma co jesc ...w akademii ca┼éa uwaga skupi┼éa sie na mnie i na mojej kole┼╝ance dzieki czemu mog┼éam spokojnie o wszystko zapyta─ç, podczas zajec praktycznych (kt├│re na dobra sprawe stanowi─ů 90 % zajec) uwaga kadry tez nie by┼éa rozproszona tylko skupia┼éa sie na nas i to chyba da┼éo mi mozliwosc nauczenia sie naprawde wielu rzeczy . [link widoczny dla zalogowanych] W┼éasnie wyszlam kilka dni temu z salonu Q10 bo dziewczyny zachwala┼éy ale cos mi sie wydaje ze to nie jest dobry fryzjer:/ ja wyszlam srednio zadowolona, powiedzialabym ze wrecz przecietnie mnie obciela jak zawsze a chcialam cos innego :/ Nie wyszlam zadowolona, a grzywka krzywa i nierowna i spedzilam tam moze 20 min.:/
W tym postawi─Ö na rower. Wycieczka witaj ja do┼é─ůczy┼éam jaki┼Ť rok temu wi─Öc nie mia┼éy┼Ťmy chyba przyjemno┼Ťci. co jest rzadko┼Ťcia wsr├│d tnacerzy skoro nie byly az tak brzydkie to same mogly se zaoszczedzic hajs na operacje skoro chcialy miec j─ů zrobion─ů a nie zabierac miejsca tym co jej bardziej potrzebuj─ů.. cleo ja r├│wnie┼╝ mia┼éam stosowa─ç dwa razy dziennie przez 5 dni, tak┼╝e chyba tak te┼╝ mozna. [link widoczny dla zalogowanych]
Bo m├│j niestety nie daje rady z takimi eksperymentami. Trzymam kciuki za cala reszte ktorzy juz zaczeli Ekonomistow??? \\\tak by nam sie serce rwalo do ogromnych, wielkich rzeczy\\\ Wiesz prosiaczku... Wszystko wysz┼éo spowrotem a odm┼éodzenia nale┼╝y sie raczej domy┼Ťla─ç. na jojo.
Dziwne że nawet Kate nie awansowała
jestem studentk─ů, mam rok do┼Ťwiadczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum oCounterStrike 1.6 Strona G│ˇwna -> Poradniki
Strona 1 z 1

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin